12/10/11

WED

Nothing special about today . Alhamdulilah , sakit kepala hilang jugak atlast . Kalau tak nak buat kerje rumah pun susah . Nak makan pun takde seleraaa , ni ku gagah jugak makan , kalau tak makan nanti sakit kann .

eh eh dia cakap aku G E M O K ohh . Jahattt !Dia cakap saya gemok gendenpol . Yeah laa . mana tak gemok . 24 jam berkepet dengan awak je . siang tengok awak , malam tengok awak :) happy laa macam ni . hee . boleh tak nak macam ni jeee tapi sampai bile kaannn ?

Fon , bil tertunggak laa . Dah berapa hari hari tak tpup . haha . malas laa . duit takde . Lagi pun nak save duit sikit :)
Awak kan selalu pesan dekat sayaa suruh berjimat kann , nnty ckp saya boros pulak . lagi pun bukan nak txt dengan sapa sapa pun . awak dah depan mata pun dah cukup laaa ;)

okey , Awak , Idoloveyoumuch :))