PhotobucketPhotobucket

16/10/11

errr

Hello there :)
Kay , actly apa yang aku nak share ni about your love . Sampai sekarang aku tak paham tentang LOVE LOVE LOVE . Mesti korang busankan dengar pasal C I N T A . Tapi bende ni laa dadah bagi aku . aku obses sangat tentang cinta . Kenapa mesti aku cari cinta . Why baby ?

Tapi tuhan tu Maha Penyanyang and pemurah kan kan . Kita patut bersyukur tu . Tapi sampai sekarang aku pelik dengan situasi aku and tak paham sebenarnya . Kenapa aku still tunggu DIA sedangkan dia sakitkan hati aku , dia palau and boleh txt orang lain sedangkan aku macam tunggul .Aku boleh lagi terima.. Tuhan tu maha mengetahui segalanya . Ya Allah , dugaan apa laa yang kau berikan kepada aku ni . Kuatkan laa semangat serta tabahkan laa hatiku . Kau bukakan laa hati nya dan tunjukkan laa dekat dia yang aku ni sedang menanti dia dan aku menerima dia seadanya dia .Buruk serta baiknya dia . Aku bukan nak hipokrik tapi ni laa aku . Maybe kau bukan yang pertama , tapi aku yang terakhir . Aku jugak manusia biasa , ade banyak kelemahaan . nak jadi sempurna Tuhan ,aku tak layak tapi aku boleh jadi lebih baik dari sekarang . Hmm .

And now i like a stupid person or wharever laa . Sayang, wa cemburu kot . Lu tahu ke ? Tak kan . Awak uh tahu sakit kan hati saya je kan kan ? tah laa . saya kadang kadang dah malas nak tengok so saya sibuk kan diri saya . Keluar laa py mana mana , asalkan tak berkepit dengan awak and tengok awak txt dengan orang lain . Cinta mati awak ramai sangat , I hope i not one of them . Lebih rela jadi cinta di syurga , nak tahu kenapa ? sebab cinta di dunia hanya laa sementara tapi cinta akhirat adalah cinta kekal :)

Kay , mama . Terima kasih belanje makan tadi . Happy dapat berkepit dengan mama satu hari ni . Semalam eyka nangis teringat mama oh . Rindu sangat dekat mama . Every night i will make sure mama dapat text ni " Mama , goodnight , Iloveyou .Muahmuah :*
Ni cinta dunia akhirat aku . Sampai bile bile pun dia yang aku sanjung sebab tak ade siapa yang sebagus dia .
Puan Hariyati Ahmad . I HEART you so much !
Mama , tolong doa kan kebahagian anak mu di masa hadapan .
( Doa seorang ibu selalu termakbul ,Amin )