23/07/11

hmmm

okey guys ,
i just to sayy ..im want him back to my life .please god .DIA !everything and he is my world .memang aku saje tanak tunjuk semuaa uh .just me and god knows .Kalau dye datang balik dalam hidup akuu ..Apaaa yang aku ada sekarang ,tak kiraa lahh .i just leave it.aku juat nak diaaa ohh .
Tapi masih ada harapan uhh ?Just all i can do is.. still hope and waiting .
Aku sanggap tinggal semua yang ada ..Biar laa orng benci aku or what .Aku just tanak hilang diaa .Korang pahamm ?
Korang takan pahammnyaaaaaaaaaaaaa .
HMM,its okeyy .

im sorry about pass ,im sorry ..
kenapaa aku malam ni :'(
sumpahh,aku tak tipu perasaan ni.aku dah penat tipu perasaan sendiri yang aku tak boleh terimaa orang lain .bukan tak cubaa .
sayang aku tak pernah berubah untuk diaa.until now .
kadang kadang macam nak give up je tapi bilaa dah down..tibe tibe macam ada harapan balikk,thenn nth laaaaaaa.
BAM .
always remember that ;)
<3<3<3