PhotobucketPhotobucket

14/04/11

Joging.

Mula dari hari ni,saya akan mengamalkan gaya hidup sihat ;)
Untuk membuang lemak lemak di badan.So kenalah berusaha keras skit.Awak jebon,aku buat ni semua untuk kau tau ,Kau uh 24 jam complain aku gemok,(Gemok syial awek aku !)haha.kau ni biy,saba je lahh aku kann.tape ,nnty kau tngk aku ,perot boyot ni dah tade biy .haa.Jangan kau terkejut suda.

Hmm,tadi pergi hantar dye dekat BTS.Panas ohh.membakar kulit aku .Menages ketiak aku biy .HAHA.hm.Kau pun awal nau nak balik.sdeyh syial aku biy .Sumpah nak nanges aku biy .Hmm.Ye lahh,kata nya kawan kawan kau bergado.(semua msg kau ,rindu lahh.cepat lahh balik jat.)td aku tngk bukan main happy lagi korang gelak gelak .HAHA.yeah,PP kali ni sory lahh ta dapat ikot,sen aku pun bnyk nak pergi sne.duit kau pun dah hbs kat aku .HAHA.pape pun kau jaga lahh diri kau biy.

Bsok ingt nak cari kejelahh kat KL SENTRAL.mana tahu ada rezeki ke.Aku nak kumpul duit biy.nnty bole pergi jumpe kau biy.Tade lahh aku melepet kat sni.kau pun ckp nak belanje aku .HAHA.Hari sabtu pagi pergi joging.Round satu pantai :).Eyka kena kuat.untuk mencapai matlamat.HAHA.ape bende lahh aku merepek sorang sorng ni.

*MATLAMAT EYKA :perot boyot ni akan ramping ;)HAHA.
Semoga berjaya eyka !