PhotobucketPhotobucket

15/04/11

i Love Friday

Hari ni hujan dari tengah hari sampai petang ..lemau je badan.HAHA.Aku bangun,kena jaga budak kecik ,ilham qistina.macam macam pelel kau budak .Sabar je lah.Buat susu lahh.Pastu dia berak.Aku kena basuh .err ==' HAHA.Tapi dapat habuan Mcd td.Thanks sister ;)
Ingt nak joging petang tadi,tapi dah hujan.so aku pun menghadap lappy ni.Dari puluk 2 smpai lahh 8 td .HAHA.(bapak lame kau on9 eyka )ini lahh hobi aku ,kalau dah duduk rumah ,melepet je lahh dengan lappy smpai dah busan smpai dah penat .HAHA.pastu tydo .Kalau dah keluar tu.ta payah cite.rumah pun aku ta ingt nak balik.HAHA.

So hari ni ta dapat joging.Buat exercise dekat rumah je .Kemas rumah ;) okey lahh uh kan.dari makan tydo,on9 makan tydo,on9 .HAHA.Bsok pagi ,round satu pantai.(Wahh bukan main lagi kau eyka)HAHA.

BFF,rindu sama kamu.pergi tngk wayang dengan abang yek,Ta ajak aku punn.Hee .tape lahh.malas aku nak kco korang date.

*Harap-harap usaha aku nak ramping kan badan ni berjaya lahh.Aku berusaha keras untuk kau biy .Hee .Nnty awek kau ni mesti tik top punya.HAHA.wahh .
SuperE,rindu nau kat kau .Supersaver malam ni tau tau ;)
I'm waiting .muahmuah .