PhotobucketPhotobucket

2/07/11

Terangganu

sekarang beradaa di terangganu,petang semalam gerak dari kl smpai di malam harii .
sekarang rilex buat dua jeee.
besok baru start kerjaa .so ,get ready eykaa.

time nak gerak semalam,aku peluk mama kuat kuat ,tibe tibe rase sebak ,sedih nak berjauhan dengan mama sayangg aku ,
mama terima kasih paham eyka eyaa .ily mama
hug adeq adeq ,meti rindu dorang,lagi lagi farra gedik.
tadapt nak mengedik dengan kau lagii bie .tade lahh meember nak bergosipp ,jadi geng mata keranjang.hahah.bengong ohh .

pape punn kita rilex buat duaa yeee.
semlm txt budak budak ,haha semua say gudluck.
dorng semua always tnggu sayaaa,haha.atototo shoo sweet oneeee :)
semalam time otw ke terangganuu, tengok langit.
sumpahh banyak gila bintangg .cantikkkkkkk !
aku rindu KL.haha
padahall baru je gerakk .nth macammm rupaa selepas sebulann kann .
pape pun life must go on.harap usaha aku selamaa ni berbaloii,
insyhallah .

guys,wishh me luckk yeahh ,
lagi satuu ,
betul ke sekarang saya sedang bercinta ?
atotototto .and and saya rinduu boo boo comel sayaaaa .IMY budakkk !
hahah .

okeyy,boiiii .