PhotobucketPhotobucket

2/05/11

Baru rajin nak update blogg .Soo ,banyak sngt story dah terlepas nak storyyy .About last month ,journey to MELAKE ;) (jumpe someone special ,sape lagii kalau pun jantung hati yang jauhhhh ,kat hujung duni sane uh .. HAHA.)Dapat lahh jugak lepas rindu even sebenarnya rase mcm tanak balik je tapi di sebabkan masalah masalah tertentu terpaksa laa kann .Ta banyak sngt aktiviti yang dapat di buat.Hanya lahh melepak ,melepak dan melepakk .Hee .tapi habet lahhh ..Thenn pergi jalan jalan,kareoke bersama sama (ta bole belahh berduet lagu "MEMORI BERKASIH" feeling habisss .HAHA.)Pergi makaaannnnn ,tu pentingggg ..untuk dakk eykkaaa ;)

Then,beberape hari di sana ..pulang ke KUALA LUMPURRR ! (tapi ta dapat jumpe moyy,syasya and ayu .kawan kawan kuuu.missyouu a lott babe !! butt later okeyy ,tunggu saya ada duit bnyk bnyk,so bole merantau lebih liar.HAHA)

Lepak lepak .tuuu lahh kerja kau eykaaa.menghabiskann duit yang tade,duit mama bagiii .HAHA.Anyway ,skrng tngh app kerja Hotel .Hotel Royale Cuhlan Kuala Lumpur .Under my uncle di sneee .Nak jadii receptionist bole ta uncle ?Hee .mahsyk skitt .hari hari bolee jumpee mamat hensem.awww.HAHA.

Rinduunya dekat budak budak kelas mates akuuu .Geng gile gile..
-kaka Fatinn (lame ta jumpe sejak dye study dekat serembann ,jauhh .rindu sngt dekat kaka fatinn kita.Time ambek result SPM pun tadapat jmpe.Lol.miss youu a lot fatinnnn )
-Nadeaaa (amboi sejak kerje san fransicso nii,bukan main lagii nadd.lama kot ta lepak dengan kauu,perhh cirrr niii .Hari uh orng ajak pergi ******* ta jadi pulakk .Heee,dah pandai dah sekarangg)
-Mimiee (nii kawan kuuu ..kawan kaki bergosip,pape cite...dye tahu dulu.kau ni bab bab uh lajuu je .kalau yang lain uh kau lahh paling lembab...Hee..sejak ade CLASS nii,tade lahh kau text aku ajak merayau kann.lepak mcd smpai lebamm .Hee.on9,gosip gosip.Haha.IMYY gemokk :x)
-Nuetttt (jarang sekali berjumpe,busyyy dengan laki dyeee jee,mane nak ingt kitaa .kejeeee kann! .kalau dah jumpe none stoppp bercerita..kalau aku story problom aku about boyy kalau lahhh yang terbaikk babe!heee.kaunselorrr terbaekkkk ;)terima kasihh awakkk .ILY )

Ade sape sape lagii yang tertinggal ta ?rasenya tade kott .dorang yang terbaekkk.Kawann yang always memahami even kadang kadang ade berselisihan paham,adat lahhhuhh kann .rindu kot nak lepakk MAWARRR,(daya bumii makan nasi ayammm ).HEE.Fav kita kann kawan kawannn makan lepas skolaa .pastu beli each a cupp .Hope one dayyy dapat lepakk lagiii .ily korangggg ;)

Satu perubahan telah di buatt .Mayy ,berikan lahh aku semangt.Spirit of mayy .Aku nak buang jauh jauh perasaan nii .tamau lahh macam ni lagi eykaa .okey ,just rilex andd steady lahh skittt ;) sayy helloo,neww mee .Eykaaa joharyyy .hee.Awakkk supermann,tolong saya bile saya jatuhhh .Berikan kata kata semangatt .Bintanggg ,you alwayss in my heartt .Saya suke tengok awak bersinar ,berkelipan setiap malam.tu lahh penangan jiwa sayaa .

Andd the last one,ta lupe pade my Bestt man .Muhammad izzat ;)
I always loveyouu no matter what happen .Remember that <3
Thanks awak,jage dan melayan kerenah sayaa...awak selalu cakapp saya rockkk lebihh dengan awakk kann .Hee.biy,im sorry if i always hurting youu but i not maen it okeyy ;)Kita jauhh,selalu je gaduhhhh .tapii saya sayangg awakkkk .Heee .you rockk my world babe !
Loveyou biyyy <3

*korangg ,hajat aku nak mandy hujann kann tercapai jugakk akhirnyaaa .BESTTTT sngtt .jalan jalan dalamm hujann,korang patot try,tapi jangn lame lame.nnty demam mcm akuu .Heee .Thanks to eyna dan nana layann aku time uhh ;)kowang terbaekk sistorrr <3